SELAMAT DATANG KAWAN :-)

Salam mesra.

Selamat Datang ke laman web ini ! :-)

Dalam laman ini, saya akan berkongsi kisah2 saya dalam menjalani bisnes internet/trading, jadi sila rajin-rajin datang kembali untuk melihat kisah terkini :-) Komen-komen anda juga sangat dialu-alukan.

Post ini adalah post yang teratas jadi untuk melihat entri terkini, sila skrol ke bawah. :-)

Kita jumpa lagi !

Untuk benda2 trading saya, TAYOR ye (Trade At Your Own Risk). Apa yang saya tulis dalam trading hanya untuk saya dan tujuan pendidikan saya.



Monday, December 22, 2008

Langkah - Langkah Permulaan

Cerita Ome bermula begini...

Pada lewat tahun 2007, Ome telah melihat iklan FLB Pro Mohd Nizam ni di salah sebuah forum yang Ome sertai. Jadi, Ome pun sign up dan membaca email - email yang dihantar oleh Mohd Nizam. Memang menarik juga kata - kata dan testimoni yang diberikan oleh Mohd Nizam tentang program yang beliau jalankan.

Tetapi, seperti biasa, Ome bukan senang2 menerima kata - kata sebegitu. Oleh itu, Ome membuat research di internet tentang program ini.

Pertama sekali, Ome telah melayari forum tersohor perniagaan internet negara WangCyber.com, dan bertanyakan mengenai program tersebut.

Di bawah adalah screenshot pertanyaan Ome pada masa itu. 



Sila klik pada screenshot di atas untuk melihatnya dengan lebih jelas.

Link ke pertanyaan tersebut boleh didapati di sini

Respons yang diberikan agak memberangsangkan, biasalah ada positif dan negatif. Ome juga telah pergi ke beberapa laman lain yang disebutkan dalam post tersebut, antaranya Maizul dan Shamxo yang juga telah menyertai program FLB Pro.

Tapi, mungkin rakan2 bertanya, post ni tarikhnya lewat 2007, sekarang ni sudah lewat 2008, mengapa lambat sangat menyertai program ini ?

Jawapannya, adalah di post seterusnya :-) ...... TUNNGGGUUUU .... ;-)

---------------------------------------------

" Bergerak ke hadapan, bukan ke belakang .. ", untuk memulakan langkah anda, klik di  SINI

No comments:

Post a Comment