SELAMAT DATANG KAWAN :-)

Salam mesra.

Selamat Datang ke laman web ini ! :-)

Dalam laman ini, saya akan berkongsi kisah2 saya dalam menjalani bisnes internet/trading, jadi sila rajin-rajin datang kembali untuk melihat kisah terkini :-) Komen-komen anda juga sangat dialu-alukan.

Post ini adalah post yang teratas jadi untuk melihat entri terkini, sila skrol ke bawah. :-)

Kita jumpa lagi !

Untuk benda2 trading saya, TAYOR ye (Trade At Your Own Risk). Apa yang saya tulis dalam trading hanya untuk saya dan tujuan pendidikan saya.



Sunday, February 8, 2015

Saya Telah Sertai Program Jobdirumah

               Akhirnya, setelah sibuk mempromosi program Jobdirumah, saya pun ambil keputusan untuk menyertai program ini juga. Ye lah, dengan kemasukan saya ke program ini, lagi senang untuk saya promosi lagi program ini sebab saya sendiri join kan?
Sebab apa saya sertai program ini? Sebab saya pun mencari peluang pekerjaan part time dari rumah.                  Daripada buang masa menonton tv atau surf online, mungkin dengan jobdirumah, saya dapat menjana pendapatan sampingan.
               Sebenarnya, tanpa Jobdirumah pun, kita boleh cari kerja online, seperti di Elance.com dan Odesk.com, tapi yang best dengan Jobdirumah, ada panduan bagaimana untuk buat kerja-kerja sebegini.

Jadi, saya telah pun mengambil tindakan untuk menjadi ahli jobdirumah, nanti akan saya post update-update saya di sana, Belum buat, belum tahu kan ....


No comments:

Post a Comment