SELAMAT DATANG KAWAN :-)

Salam mesra.

Selamat Datang ke laman web ini ! :-)

Dalam laman ini, saya akan berkongsi kisah2 saya dalam menjalani bisnes internet/trading, jadi sila rajin-rajin datang kembali untuk melihat kisah terkini :-) Komen-komen anda juga sangat dialu-alukan.

Post ini adalah post yang teratas jadi untuk melihat entri terkini, sila skrol ke bawah. :-)

Kita jumpa lagi !

Untuk benda2 trading saya, TAYOR ye (Trade At Your Own Risk). Apa yang saya tulis dalam trading hanya untuk saya dan tujuan pendidikan saya.



Wednesday, December 31, 2008

Selamat Tahun Baru 2009


Salam semua ..

Wah , 2009 sudah sampai. Jadi ke mana teman2 mahu pergi .. pastikan diri anda dan keluarga selamat okay.

Apakah azam tahun baru anda ? Bagi Ome, pada awal 2008, Ome ingin mencari pendapatan tambahan ..terutama sekali pendapatan pasif .. buat sekali, pendapatan datang berkali2 .. dan pada program FLB Pro, Ome telah menjumpai program yang menepati citarasa Ome. Salah satu sebab utama Ome menyertai program FLB Pro ialah ia bukan skim cepat kaya. Pendapatan dari program2 dalam FLB Pro ... oops, Ome kata program2 ke ? ;-) anda akan tahu bila anda menyertai program ini.... pendapatannya bergantung kepada usaha DAN kreativiti anda menjalani program FLB Pro anda.

Oklah, itulah nukilan Ome untuk kali ini.. ada banyak lagi cerita tetapi kita simpan untuk 2009 ye ;-) ..

--------------------

" Anda mahu bergerak ke hadapan pada tahun 2009 ? Bergerak ke hadapan, bukan ke belakang ... " klik di SINI untuk memulakan tahun 2009 anda !!

No comments:

Post a Comment