SELAMAT DATANG KAWAN :-)

Salam mesra.

Selamat Datang ke laman web ini ! :-)

Dalam laman ini, saya akan berkongsi kisah2 saya dalam menjalani bisnes internet/trading, jadi sila rajin-rajin datang kembali untuk melihat kisah terkini :-) Komen-komen anda juga sangat dialu-alukan.

Post ini adalah post yang teratas jadi untuk melihat entri terkini, sila skrol ke bawah. :-)

Kita jumpa lagi !

Untuk benda2 trading saya, TAYOR ye (Trade At Your Own Risk). Apa yang saya tulis dalam trading hanya untuk saya dan tujuan pendidikan saya.



Monday, December 29, 2008

Bonus FLB Pro

Salam kawan2 semua ..

Tiba2 Ome diam je dua tiga hari ye ... bukannya apa, Ome pergi bercuti sementara bersama isteri dan anak. Tidak pergi jauh mana, somewhere sekitar Klang Valley aja. Namun, masa Ome pergi bercuti, Ome tidak risau sangat tentang bisnes Ome sebab ia tetap berjalan menggunakan salah satu teknik yang diajar dalam program ini :-) .. so, no worries beb ...

Setelah balik dari cuti, Ome mendapatkan pakej yang Ome tunggu - tunggu semenjak Ome sign up untuk program ini. Pakej ini membuat FLB Pro sungguh unik programnya.



Satu BONUS Program Formula Luar Biasa ialah teknik gayapos yang diajar bersama teknik pemasaran Internet. Teknik2 itu didedahkan dalam buku kuning di gambar atas. Setelah membaca buku itu beberapa kali, all I can say is, " Wow ... banyaknya peluang untuk membuat duit secara gayapos " .. nampak remeh temeh, tetapi potensi pulangannya, sungguh mengkagumkan.

InsyaAllah, Ome akan menjalankan program2 gaya pos ini dan melaporkannya di sini.

Oh ye, Salam Maal Hijrah pada pembaca Muslim blog ini. Moga Tahun 1430 H ini membawa perubahan lebih positif kepada kita semua :-)

-----------------------------

" Bergerak ke hadapan, bukan ke belakang .. ", jika sudah bersedia untuk ke hadapan, sila klik di SINI !

2 comments:

  1. salam bro
    mcm mana bisnes FLB pro skrg..bro masih buat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tuan. Ada konsep2 yang diajar saya masih praktikkan.

      Delete